Akcja nazywa się „Kia Promise”. To globalny program przedłużenia gwarancji samochodów. Dzięki niemu klienci, którzy nie mogą przemieszczać się z powodu pandemii wirusa SARS-CoV-2 (wywołującego chorobę COVID-19), nie muszą się o gwarancję martwić. Firma przedłuża ochronę samochodów objętych gwarancją producenta już po raz drugi. Najpierw przedłużyła gwarancję, która wygasła lub miałyby wygasnąć między 1 lutego a 30 kwietnia 2020 roku. Teraz tę, która wygasła miałaby wygasnąć między 1 lutego a 30 maja 2020 roku.
Program „Kia Promise” obejmie ponad 500 tys. samochodów marki na świecie. Będzie funkcjonował w 142 krajach i obejmie wszystkie samochody objęte gwarancją. Program dotyczy wszystkich krajów w Europie, w których Kia oferuje 7-letnią gwarancję lub do przebiegu 150 tys. km. Koreańczycy przedłużają gwarancję kwalifikujących się aut do 30 czerwca 2020 roku.
Program dotyczy również tych posiadaczy aut, którzy nie są w stanie skorzystać z bezpłatnego serwisu (lub przeglądu opłaconego w ramach pakietu serwisowego) z powodu ograniczenia w przemieszczaniu się, które obowiązuje w związku ze stanem epidemicznym.
– Mamy nadzieję, że teraz nasi klienci dotknięci pandemią będą mieli jeden powód mniej do zmartwień. Zależy nam na tym, aby w okresie kiedy zalecany jest dystans społeczny, rozwiązać problemy, które dotyczą obsługi serwisowej – powiedział Sangdae Kim, wiceprezes i dyrektor działu obsługi klienta w Kia Motors Corporation.
Program dotyczy oczywiście Polski. Pracownicy rodzimego importera drogą telefoniczną, mailową lub listownie skontaktują się ze wszystkimi klientami, którzy objęci są programem „Kia Promise” i udzielą im dodatkowych informacjami na jego temat.
Czytaj też:
Pierwszy producent wydłuża gwarancję w związku z epidemią koronawirusaCzytaj też:
Drugi motoryzacyjny gigant wydłuża gwarancję z powodu koronawirusa