Sercem wersji BMW M5 CS jest 4,4-litrowy silnik V8, który rozwija moc 635 koni mechanicznych oraz do 750 Nm momentu obrotowego w przedziale 1800-5950 obr./min. Wyposażenie standardowe obejmuje ośmiostopniową skrzynię M Steptronic z układem Drivelogic oraz napęd na wszystkie koła z trybem 2WD do jazdy na samym napędzie tylnym.
Nowe M5 CS: 3 sekundy do setki
Jak wynika z danych fabrycznych, samochód zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie trzy sekundy, zaś strzałka prędkościomierza dochodzi do 200 km/h po upływie 10,4 sekundy od startu. Prędkość maksymalna została przez konstruktorów ograniczona do 305 km/h, jak pisze IBRM Samar.
Maska silnika, przedni splitter, lusterka zewnętrzne oraz spojler i dyfuzor tylny, jak również osłona silnika M Power i tłumik wlotu powietrza, są wykonane z tworzywa sztucznego, wzmocnionego włóknem węglowym (CFRP), z częściowo widoczną strukturą włókien.
Drobiazgi, które zmieniły auto
Na uwagę zasługują takie akcenty stylistyki nadwozia jak obramowanie atrapy chłodnicy w kolorze złotobrązowym oraz elementy świetlne w kształcie litery „L”, które świecą na żółto zamiast na biało. Układ wydechowy standardowo wykonany jest ze stali szlachetnej i ma cztery końcówki, a zaciski hamulców węglowo-ceramicznych polakierowano na czerwono (wykończenie w kolorze złotym dostępne jest na życzenie).
Czytaj też:
Kobiecy Samochód Roku 2021. Są finaliści konkursu
BMW M5 CS