Yaris w wersji ciężarowej to narzędzie pracy i najtańszy samochód dostawczy w ofercie Toyoty. Opcja ta jest dostępna zarówno dla aut z silnikiem benzynowym 1.5 o mocy 125 KM, jak i z układem hybrydowym 1.5 generującym 116 KM mocy. Do wyboru są wersje wyposażenia Comfort, Executive, Selection Style i GR Sport.
Bez tylnej kanapy
W ramach konwersji na wersję ciężarową demontowana jest tylna kanapa z oparciem oraz pasy bezpieczeństwa dla pasażerów drugiego rzędu, a w ich miejsce instaluje się kratę oddzielającą przestrzeń pasażerską od ładunkowej oraz płaską podłogę. Po zmianach przestrzeń ładunkowa Yarisa Van ma 130 cm długości, od 95 do 125 cm szerokości oraz w zależności od wersji od 70 do 80 cm wysokości. Otwór załadunkowy ma wymiary 82 na 100 cm.
Prawdziwy Transformer
Konwersja seryjnych Yarisów na wersje ciężarowe jest wykonywana w Polsce, dlatego opcja ta jest dostępna zarówno dla samochodów zamówionych z fabryki, jak i tych, które są już w transporcie do Polski lub znajdują się w centrum logistycznym. Sprzedaż jest prowadzona w sieci dealerskiej Toyoty. W razie potrzeby auto można przywrócić do seryjnej konfiguracji osobowej.
Ile kosztuje Yaris Van?
Cena konwersji wynosi 4500 zł brutto. Yaris w konfiguracji ciężarowej z silnikiem benzynowym 1.5 w wersji wyposażenia Comfort kosztuje 86 400 zł brutto i jest dostępny w Leasingu Kinto One od 1151 zł netto miesięcznie. Cena dostawczego Yarisa Comfort z napędem hybrydowym wynosi 101 400 zł brutto, a miesięczna rata w Leasingu Kinto One – od 1261 zł netto.
Czytaj też:
Ożywienie w polskich salonach. Jest znacznie lepiej niż przewidywanoCzytaj też:
Nie tylko do oszczędnej jazdy. Hybrydowy hot hatch?
Toyota Yaris Van