Osobowy Peugeot E-Traveller. Nowość dla przewoźniczego biznesu

Osobowy Peugeot E-Traveller. Nowość dla przewoźniczego biznesu

Peugeot e-Traveller
Peugeot e-Traveller Źródło:Stellantis
Elektrycznego i osobowego e-Travellera pokazał Peugeot. Francuzi obiecują, że auto jest bardziej wydajne, komfortowe, bezpieczne. O jego elegancji, którą Francuzi również obiecują, niech wypowiedzą się sami klienci.

Nowy Peugeot e-Traveller to propozycja dla wszystkich firm poszukujących pojazdu, który może przewieźć wielu pasażerów z bagażami. Samochód jest oferowany w dwóch długościach nadwozia: Standard (4,98 m) i Long (5,33 m). Niewielka wysokość 1,90 m umożliwia mu wjazd na większość parkingów.

Peugeot e-Traveller w zależności od wersji jest 5- lub 9-osobowym samochodem, który jest przeznaczony dla firm zapewniających przewóz osób (hoteli, firm obsługujących przewozy lotniskowe, korporacji taksówkarskich itd.). W wersji VIP oferuje konfigurację z 4 fotelami ustawionymi przodem do siebie i luksusowe wyposażenie (trójstrefowa klimatyzacja, przeszklony dach z przesłoną itd.).

Peugeot e-Traveller

Położono nacisk na praktyczne rozwiązania: przesuwne i wyjmowane fotele, stoliki lotnicze w drugim rzędzie, wbudowane żaluzje przeciwsłoneczne i inne. Dostępna jest również przeznaczona głównie do codziennych przewozów wersja e-Expert Combi, oferująca do 9 miejsc siedzących.

Ogromne wnętrze dzięki elektrycznemu napędowi

Cechą nowego e-Travellera jest przestronna kabina uzyskana dzięki umieszczeniu akumulatora pod podłogą. W zależności od konfiguracji nowy Peugeot e-Traveller może przewieźć do 9 osób i dysponuje wówczas bagażnikiem o pojemności 1500 litrów lub 5 osób przy pojemności bagażnika 3000 litrów. W przypadku przewozu 2 lub 3 osób pojemność części bagażowej wzrasta do 4900 litrów.

Nowy Peugeot e-Traveller ma wygląd zgodny z nową stylistyką gamy Peugeota, z oryginalnym grillem z nowym logo marki pośrodku, nowymi reflektorami Full LED z sygnaturą świetlną przypominającą ślad trzech pazurów.

Peugeot e-Traveller

W środku jest nowa deska rozdzielcza. To cyfrowy zespół zegarów i wskaźników oraz 10-calowy centralny ekran dotykowy. Nowa kierownica może być w opcji wyposażona w funkcję podgrzewania. Zwiększona została liczba i pojemność schowków, umieszczonych między innymi w górnej części deski rozdzielczej i na środkowej konsoli. Na desce rozdzielczej jest nowa dźwignia zmiany biegów skrzyni automatycznej e-Toggle.

Nowy Peugeot e-Traveller jest napędzany nowym, bardziej wydajnym silnikiem elektrycznym o mocy 100 kW (136 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 260 Nm, który rozpędza auto do prędkości maksymalnej 130 km/h. Dostępne są trzy tryby jazdy: Eco, Power i Normal.

Auto ma dwa rodzaje akumulatora i zasięg do 350 km. Akumulator 50 kWh jest rozwiązaniem do jazdy po mieście i w strefie podmiejskiej. Zapewnia zasięg do 224 km. Peugeot e-Traveller jest także dostępny z akumulatorem 75 kWh, zwiększającym zasięg do 350 km. Ładowarka pokładowa prądu jednofazowego o mocy 7,4 kW dostępna jest w standardzie. Ładowarka prądu trójfazowego o mocy 11 kW oferowana jest w opcji.

Z terminala publicznego o mocy 100 kW auto ładuje się w 38 minut w przypadku akumulatora 50 kWh i 45 minut w przypadku akumulatora 75 kWh (ładowanie od 5 do 80 proc.).

Opracował:
Źródło: Stellantis