Odświeżony model ma zadebiutować w Europie na początku 2024 roku. Specyfikację tego auta przeznaczoną dla naszego regionu poznamy w najbliższej przyszłości.
Teraz wiemy, że nowy Tucson stanowi rozwinięcie języka projektowania „Parametric Dynamics” obecnego modelu. To jednak ewolucja w kierunku bardziej nowoczesnej estetyki. Przedni pas charakteryzuje się układem cienkich, kanciastych linii na osłonie chłodnicy, uzupełnionych sekcją ukrytych świateł typu Jewel, przypominających biżuterię.
Tył spójny z przodem
Zderzak i dolna listwa ozdobna rozciągają się na boki, poszerzając sylwetkę auta. Nowy wzór felg aluminiowych poprawia proporcje auta i podkreśla dynamikę bryły. Tylny zderzak, ze zintegrowaną listwą, został poszerzony. Gładka, surowa forma tyłu płynnie nawiązuje do wzoru przodu.
We wnętrzu nowego modelu Tucson priorytetem jest przestronność i funkcje praktyczne. Cały panel instrumentów jest teraz zintegrowany w poziomie.
Według globalnej firmy badawczej JATO Dynamics, Tucson stał się najlepiej sprzedającym się samochodem w segmencie kompaktowych SUV-ów w Europie w 2022 roku. Nowy model doczekał się pierwszej zmiany designu od trzech lat, która ma na celu zwiększenie konkurencyjności Tucsona czwartej generacji, którego premiera miała miejsce w 2020 roku.
Czytaj też:
Ranking lojalności klientów marek samochodowych. Właściciele których aut ich nie zmieniają?Czytaj też:
Wyprzedaż w Hyundaiu. Można zaoszczędzić do 21 tys. złCzytaj też:
Akcja serwisowa w ponad 3 mln aut Kii i Hyundaia. Usterka może doprowadzić do pożaru