Najważniejszym elementem tego wyczynowego Forda Raptora jest zawieszenie. Auto ma sprężynowe amortyzatory przednie nowej generacji i tylne z zewnętrznymi zbiornikami (piggyback). To one zapewniają kontrolę temperatury pracy i wysokie osiągi bez względu na stan zmęczenia auta.
System na każdą drogę
Kluczowy dla funkcjonowania Rangera Raptora w terenie jest system Fox Live Valve Internal Bypass. To on zmienia parametry tłumienia w zależności od trybu jazdy wybranego przez kierowcę Rangera Raptora. Tryby jazdy: Normal, Tow/Haul (holowanie), Sport, Slippery (śliska nawierzchnia), Off-Road, Rock Crawl (pełzanie w skalistym terenie) i Baja (rajdowy tryb pustynny) zostały opracowane w celu zapewnienia lepszego komfortu na szosie, kontroli na bezdrożach, podniesienia zakresu osiągów i właściwości jezdnych przy wysokich i niskich prędkościach.
Podłużnice przedniej ramy pomocniczej, kolumny amortyzatorów przednich, punkty mocowania tylnych amortyzatorów i inne kluczowe obszary zostały specjalnie wzmocnione. Tuning auta jest fabryczny, ale nie powstydziłby się go żaden renomowany warsztat przygotowujący terenówki do najbardziej ekstremalnych wyzwań.
Czytaj też:
Ford Bronco w Polsce w dwóch wersjach. Czym różnią się Outer Banks od Badlands?Czytaj też:
Polski Bronco dokladnie taki, jak amerykański. Są akcesoria „Made in USA”