Model będzie dostępny w dwóch wersjach: Techno i Iconic. Producent oferuje akumulatory o dwóch pojemnościach:
-
Comfort Range 60 kWh z zasięgiem do 430 km (WLTP)
-
Long Range 87 kWh z zasięgiem do 625 km (WLTP).
Ceny nowego Scenika
Cena za pierwszą wersję, czyli Techno Comfort Range (60 kWh), wynosi 202 900 zł, podczas gdy wersja Techno Long Range (87 kWh) jest oferowana w cenie 219 900 zł. Na szczycie gamy znajduje się wersja Iconic Long Range (87 kWh) w cenie 233 900 zł.
Model jest lżejszy (1 850 kg w wersji Techno Long Range) i bardziej kompaktowy niż przeciętny pojazd elektryczny segmentu C (4,47 m długości, 1,86 m szerokości i 1,57 m wysokości). Został zbudowany na elektrycznej platformie AmpR Medium (znanej dawniej pod nazwą CMF-EV) i ma płaską podłogę. Dzięki dużemu rozstawowi osi (2,78 m) zapewnia wygodną przestrzeń osobom na tylnych siedzeniach: promień na wysokości kolan wynosi 278 mm, a przestrzeń nad głową 884 mm, również w wersjach z dachem panoramicznym o regulowanej przezroczystości Solarbay. Bagażnik ma pojemność 545 litrów. Auto ma możliwość ciągnięcia przyczepy o masie do 1100 kg.
Wszystkie wersje pojazdu są wyposażone w ładowarkę pokładową kompatybilną ze stacjami szybkiego ładowania prądem stałym (do 130 kW w wersji comfort range i do 150 kW w wersji long range) oraz w kabel AC22 do ładowania z wallboxa. Wszystkie modele gamy oferują możliwość ładowania trójfazowym prądem zmiennym o mocy do 22 kW, typowym dla ładowarek publicznych.
Czytaj też:
Nowe Renault 5. Francuzi zdradzili garść szczegółów, w tym cenęCzytaj też:
Ustawianie lusterek w aucie. Powszechny patent nie jest optymalny
Renault Scénic Vision Concept