Butikowe salony samochodowe w centrach miast. Renault wchodzi w ten biznes

Butikowe salony samochodowe w centrach miast. Renault wchodzi w ten biznes

Nowy rodzaj salonów Renault
Nowy rodzaj salonów Renault Źródło:Renault
Dotąd butikowe punkty sprzedaży w centrach miast były uruchamiane głównie przez marki z górnej półki: Volvo, Audi, Cuprę, Maserati, czy Lamborghini. Teraz takie salony będzie tworzyć marka popularna, Renault. Będą się nazywać nowocześnie: „rnlt”.

Renault poszerza sieć dystrybucji o nowy rodzaj punktów sprzedaży: „rnlt”. To zlokalizowane w samym sercu miasta punkty, które zostały pomyślane tak, aby odwiedzający mogli dotrzeć do świata marki Renault.

Pierwszy punkt „rnlt” otwiera się w samym sercu Paryża, przy bulwarze Haussmanna 104. Około dwudziestu innych punktów powstanie również w Seulu, Brukseli, Mediolanie, Rzymie, Rotterdamie, Madrycie, Londynie, Berlinie czy Medellín.

Nowy rodzaj salonów Renault

Salony „rnlt” będą stanowić wizytówkę marki, w czasach, kiedy coraz więcej rzeczy kupuje się online. Będą strategicznie zlokalizowane w bardzo uczęszczanych miejscach w ścisłym centrum miasta lub w dużych centrach handlowych. Lokalizacja, dogodna dla miejskich konsumentów ze względu na bliskość, ma być zawsze optymalnie dostępna i maksymalnie widoczna. Ma umożliwić potencjalnym klientom poznanie najnowszych modeli Renault, ale w inny sposób, niż w tradycyjnym salonie.

Małe, ale przyciągające uwagę

Nowy rodzaj salonów Renault

Każdy szczegół na niewielkiej przestrzeni, o wymiarach mniejszych niż tradycyjne salony Renault, został starannie przemyślany, aby klient mógł dogłębnie poznać świat aut Renault. Odwiedzający będą mogli zobaczyć w salonie ekspozycyjnym dwa lub trzy flagowe samochody marki.

W każdym punkcie będzie znajdował się sklep z produktami „The Originals Renault”, oferujący miniaturowe modele, odzież i akcesoria. Będzie tam można znaleźć prezent, dobrać pasujący do stylu klienta detal lub po prostu obejrzeć samochody.

Punkty „rnlt” będą współpracować z tradycyjnymi punktami sprzedaży znajdującymi się na peryferiach miast, dzięki czemu klienci z centrum miasta będą korzystać z pełnego zakresu dodatkowych usług sprzedażowych i serwisowych: jazd próbnych, dostawy i wydawania samochodów, serwisowania/naprawy, usługi podstawiania samochodu Jockey itp.

Według koncernu chodzi o inspirację. Każdy odwiedzający ma poczuć się mile widziany, ale i zainspirowany: w domyśle do zakupu. Po tym, jak chwyci haczyk, może już umówić się na konsultacje w sprawie finansowania, czy jazdę próbną w dogodnym dla siebie momencie.

Otwarcie rnlt Paris Haussmann

Nowy rodzaj salonów Renault

Pierwszy punkt „rnlt” prowadzony przez Retail Renault Group (RRG) otworzył się w Paryżu, pod numerem 104 na bulwarze Haussmanna. Salon ekspozycyjny ma powierzchnię 180 m2. Można odwiedzić sklep z produktami Renault, ale także zobaczyć nowe samochody elektryczne Renault: Scenic E-Tech Electric i R5 E-Tech Electric. Specjaliści przeszkoleni w zakresie marki, jej produktów i technologii, posługując się narzędziami dostępnymi online, doradzają klientowi nie tylko wybór samochodu, ale też mówią o opcjach personalizacji. Punkt jest otwarty od poniedziałku do soboty, w godzinach od 10.00 do 19.00, jak typowe modowe butiki w centrum Paryża.

Docelowo powstanie około dwudziestu kolejnych punktów „rnlt”: kolejne w Paryżu, ale też w Neuilly-sur-Seine, a także w Brukseli, Mediolanie, Rzymie, Rotterdamie, Madrycie, Londynie, Berlinie, Medellín, czy Seulu.

Czytaj też:
Nowy Captur jest oferowany w Polsce. Znamy ceny i wersje crossovera Renault
Czytaj też:
Hybrydowa Dacia Jogger w Polsce. Znamy ceny i wyposażenie

Opracował:
Źródło: Renault