Butik Porsche w Elektrowni Powiśle. Jeden z pierwszych na świecie

Butik Porsche w Elektrowni Powiśle. Jeden z pierwszych na świecie

Porsche Store
Porsche Store Źródło: Porsche
W warszawskiej Elektrowni Powiśle Porsche uruchomiło jeden z pierwszych na całym świecie Porsche Store.

Polski oddział Porsche, ale także centrala firmy z Zuffenhausen w ogóle, postanowili pójść drogą wybieraną ostatnio przez wiele marek. Obok miejsc na obrzeżach miast, uruchamiają one swoje punty w ich centrach. To nie są salony samochodowe, ale raczej salony koncepcyjne, w których można oczywiście kupić auto, ale też porozmawiać z ekspertem, nabyć ulubione gadżety, czy napić się po prostu kawy. W samym centrum Warszawy takie sklepy mają już Audi (przy ul. Trzech Krzyży), Volkswagen (na Woli), czy Volvo (przy ul. Marszałkowskiej), a planuje Cupra. W Paryżu, przy Polach Elizejskich, swoje concept store'y (czy też showroomy) mają Renault, DS i inne francuskie marki.

Wybór Powiśla

Porsche Store

W Polsce Porsche zdecydowało się na warszawskie Powiśle, które staje się sercem życia towarzyskiego i kulturalnego Warszawy. Jego centrum jest Elektrownia Powiśle, zrewitalizowana dawna elektrownia, która przekształciła się w centrum rozrywkowo-handlowo-restauracyjne. Teraz uruchomiono tu pierwszy w Polsce i jeden z pierwszych na świecie salon Porsche Store. Showrrom prowadzi Porsche Inter Auto Polska (oddział Porsche Centrum Warszawa Okęcie). W salonie będzie można kupić samochód Porsche, produkty Porsche Lifestyle, zegarki Porsche Design Timepieces i inne artykuły.

Miejsce fanów Porsche

Porsche Store

To będzie także miejsce prezentacji i spotkań. – W naszym zespole są nie tylko doradcy sprzedaży, którzy będą gotowi do skonfigurowania wybranego Porsche, przeprowadzenia klienta przez cały proces zakupu na miejscu, a następnie wspólnego z klientem celebrowania momentu wydania – powiedział Stefano Mor, prezes Porsche Inter Auto Polska. – Na gości czekają również doradcy Porsche Pro, których zadaniem jest przybliżenie marki każdemu, kto chce bliżej poznać jej produkty, historię i tradycję, ale zakup wymarzonego auta ma dopiero w planach. Każdy jest tu mile widziany.

– Warszawa jest miastem niezwykle dynamicznym i stale rozwijającym się – powiedział Wojciech Grzegorski, szef polskiego Porsche. – To, że właśnie tu powstał jeden z pierwszych salonów Porsche Store na świecie jest tego dowodem. A już wkrótce, bo 1 stycznia 2025 r. stolica będzie też nowym domem dla Porsche Polska.

Czytaj też:
Porsche 911 Turbo ma 50 lat. Zachwycająca edycja jubileuszowa
Czytaj też:
Porsche przyznaje: „nasze cele dotyczące elektryków były zbyt ambitne”

Opracował:
Źródło: IBRM Samar, Porsche