Transport pierwszych Land Cruiserów trafił już do polskich dealerów. Egzemplarze będzie można oglądać w salonach, testować, a także zamawiać. I lepiej podejmować decyzje szybko, bo kolejka do odbioru może się wydłużyć. Auto z roku produkcji 2024 jest zupełnie nowym modelem, który czerpie z przeszłości garściami, ale pokazuje także na co technologicznie stać Toyotę w XXI wieku.
– Toyota Land Cruiser 250 łączy najnowocześniejsze technologie z klasyczną konstrukcją opartą na ramie i stałym napędem na cztery koła. Dane dotyczące zamówień pokazują, jak bardzo polscy klienci czekali na nową odsłonę auta. Skala zainteresowania tym modelem jest imponująca, a pierwsze auta wkrótce zobaczymy na naszych drogach. Co ważne, nowego Land Cruisera wciąż można zamawiać u naszych dealerów, a auta z tegorocznej produkcji będą dostarczone przed końcem roku – mówi Kristina Velimetov, menedżerka modelu Land Cruiser w Toyota Central Europe.
Limitowana wersja First Edition
Jak dotąd w Polsce zamówiono 705 egzemplarzy najnowszej generacji, wszystkie w limitowanej edycji specjalnej First Edition. To nie tylko pakiet wyposażenia. First Edition jest samochodem, który jeśli chodzi o stylizację, odwołuje się do charakteru samochodów terenowych sprzed dekad. Nowy Land Cruiser First Edition ma m.in. okrągłe reflektory Bi-LED, dwukolorowe malowanie nadwozia, tapicerkę imitującą taką z epoki oraz nowy system rozłączania przedniego stabilizatora (SDM).
Polscy klienci wybierali najwyższą wersję wyposażeniową Executive modelu First Edition. Ma ona 20-calowe felgi aluminiowe, cyfrowe lusterko wsteczne, wyświetlacz przezierny na przedniej szybie (HUD), system SDM, podgrzewane i wentylowane skrajne siedzenia na tylnej kanapie oraz 14-głośnikowy system Premium Audio JBL.
Dostępna wersja Invincible
Nowego Land Cruisera 250 z 2024 roku produkcji można zamawiać u dealerów Toyoty w Polsce. Wersja Invincible kosztuje od 373 900 zł. W standardzie ma 12,3-calowe cyfrowe zegary, 10 głośników, 12,3-calowy ekran HD z systemem multimedialnym Toyota Smart Connect, nawigację Connected z trybem offline i bezprzewodową ładowarkę do smartfonów. Reflektory tej wersji to Matrix LED-y z adaptacyjnymi światłami drogowymi. Do tego na wyposażeniu znajduje się kamera cofania ze spryskiwaczem i kierownica z elektryczną regulacją. Auto ma offroadowy system zmiennej charakterystyki napędu w zależności od terenu (Multi-Terrain Select).
Land Cruiser Invincible ma 18-calowe felgi aluminiowe, lakierowane na czarno lusterka, klamki i wykończenie drzwi bagażnika, przyciemniane tylne szyby, tapicerkę ze skóry syntetycznej i – opcjonalnie – trzeci rząd siedzeń (dopłata: 10 000 zł).
Czytaj też:
Toyota leci na Księżyc. Tam będzie trudniej niż na DakarzeCzytaj też:
Nowa Toyota Land Cruiser: stare patenty i debiutujące w aucie terenowe technologie