Średnie spalanie hybrydowych samochodów Peugeotra (podawane wg WLTP) jest imponujące. 508 Hybrid pali 1,3 litra na 100 km, tyle samo co 508 SW Hybrid. Oba auta mają możliwość przemieszczania się wyłącznie na zasilaniu elektrycznym. 508 Hybrid ma zasięg wynoszący 54 km, a 508 SW Hybrid 2 km mniejszy.
Obie nowe hybrydy plug-in Peugeota mają ten sam silnik, a raczej układ napędowy. Są napędzane silnikiem spalinowym PureTech o mocy 180 KM i silnikiem elektrycznym 110 KM. Łączna moc układu to 225 KM. Napęd przenoszony jest na przednie koła.
Jak przekonują Francuzi, w przypadku obu aut koszty posiadania i użytkowania wersji z silnikiem BlueHDi 130 KM (z 8-biegowym automatem) i wersji z napędem hybrydowym plug-in są porównywalne. Francuzi policzyli przebieg dla przedsiębiorców na poziomie 30 tys. km rocznie i dla osób prywatnych 15 tys. km rocznie.
Oba auta można zamawiać na razie we Francji, ale do końca roku oba modele trafią na wszystkie rynki europejskie. Mają kilka trybów jazdy, w zależności od preferencji. Pierwszy to oczywiście tryb w 100 proc. elektryczny. Ale jest także tryb „Sport”, „Hybrid” i „Comfort”.
Wyposażenie aut jest podobne do tego, jakie oferują wyższe wersje obecnych na rynku od jakiegoś czasu 508 i 508 SW.