Po wprowadzonym ostatnio nowym e-208 (w 100 proc. elektrycznym) Francuzi wprowadzają na rynek nowe auta z zelektryfikowanych napędem. To hybrydy plug-in, czyli takie, które ładuje się i które poruszają bezemisyjnie do wyczerpania energii.
Nowe układy napędowe opierają się na silniku benzynowym i uzupełniają istniejące napędy tradycyjne montowane w modelach 3008 oraz nowych 508 i 508 SW. „Chcemy, aby nasze samochody były ekologiczne, ale zarazem dawały jeszcze większą przyjemność z jazdy” – powiedział Paweł Gawryluk, szef Peugeota w Polsce.
Czytaj też:
Quiz. Czy wiesz skąd się wzięły te nazwy w motoryzacji?
Zastosowane technologie są proste i intuicyjne. Umożliwiają swobodę wyboru dzięki napędowi na dwa lub cztery koła, mocy 225 lub 300 KM i wersjom nadwozia hatchback, kombi lub SUV, a także swobodę korzystania z czterech dostępnych trybów jazdy.
Peugeot opublikował cennik, który przedstawia się następująco:
Peugeot 508 Hybrid PHEV 225 kosztuje od 169 400 zł za wersję Allure (wyższa wersja GT Line to wydatek 181 700 zł, a najwyższa GT 197 400 zł).
Peugeot 508 SW Hybrid PHEV 225 kosztuje od 173 900 za wersję Allure (wyższa wersja GT Line to wydatek 186 200 zł, a najwyższa GT 201 900 zł).
Peugeot 3008 Hybrid PHEV 225 kosztuje od 172 700 zł za wersję GT Line (wyższa wersja GT to wydatek 176 900 zł).
Peugeot 3008 Hybrid4 PHEV 300 kosztuje od 195 700 zł za wersję GT Line (wyższa wersja GT to wydatek 199 900 zł).
Czytaj też:
Peugeot kusi nowym 208. Wersję na prąd też można już zamawiać