Na klientów czeka promocja. Volkswagena Tiguana po liftingu rozpoznamy po zmienionym układzie graficznym przedniego pasa wraz z atrapą chłodnicy oraz światłami, które swoim kształtem przypominają motyw z nowego Golfa. Na liście wyposażenia dla wyższych wersji figuruje m.in. pakiet matrycowych reflektorów diodowych.
W ramach modernizacji volkswagenowski SUV otrzymał również cyfrowy kokpit z zestawem multimedialnym MIB3. W podstawowej wersji wyposażenia przewidziano na desce rozdzielczej ekran dotykowy o przekątnej 6,5 cala (w opcji 9,2”) oraz zestaw audio z pakietem usług We Connect. Nowy jest również wzór kierownicy, która za dopłatą może mieć gładziki oraz pola dotykowe – podsumowuje IBRM Samar.
Na liście oferowanych systemów bezpieczeństwa figuruje m.in. funkcja Travel Assist, dzięki której samochód może poruszać się częściowo automatycznie z prędkością do 210 km/h.
Jak wynika z cennika obowiązującego od połowy lipca, oferta produktowa na poliftingową wersję Volkswagena Tiguana obejmuje na polskim rynku cztery wersje wyposażenia: oprócz podstawowej przewidziano odmiany Life, Elegance oraz R-Line.
Bazowy wariant posiada standardowo takie elementy jak m.in. reflektory główne LED, składaną tylną kanapę z możliwością przesuwania oraz regulacji pochylenia oparcia, kierownicę wykończoną skórą oraz system Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście.
Volkswagen Tiguan rok modelowy 2021
Wersja Tiguan
-
1.5 TSI EVO/130 KM + man6: od 106 090 złotych
-
1.5 TSI EVO/150 KM + man6: od 111 690 złotych
Wersja Life
-
1.5 TSI EVO/150 KM + man6: od 122 890 złotych
-
1.5 TSI EVO/150 KM + DSG7: od 132 190 złotych
-
2.0 TDI/150 KM + DSG7 4Motion: od 151 190 złotych
Wersja Elegance
-
1.5 TSI EVO/150 KM + DSG7: od 151 590 złotych
-
2.0 TDI/150 KM + DSG7 4Motion: od 169 390 złotych
Wersja R-Line
-
1.5 TSI EVO/150 KM + DSG7: od 157 090 złotych
-
2.0 TDI/150 KM + DSG7 4Motion: od 174 890 złotych
W kolejnych miesiącach oferta SUV-a niemieckiej marki będzie sukcesywnie poszerzana. Klienci spodziewać się mogą debiutu wersji z napędem hybrydowym typu Plug-In, o mocy systemowej 245 KM. Ukoronowaniem gamy będzie niedostępny wcześniej wariant Tiguan R, wyposażony w 320-konny silnik oraz nowy układ przeniesienia napędu na obie osie, z kontrolą podziału momentu obrotowego pomiędzy poszczególne koła.
Czytaj też:
Produkcja aut w Polsce spadła. Fabryki nie podniosą się szybko
Nowy Volkswagen Tiguan