Poznaliśmy cenę Volkswagena ID.7. Trudno nazwać ją okazyjną

Poznaliśmy cenę Volkswagena ID.7. Trudno nazwać ją okazyjną

Volkswagen ID.7
Volkswagen ID.7 Źródło:Volkswagen
Volkswagen ogłosił cennik oraz warunki finansowania swojego największego, flagowego elektryka. Na pierwsze samochody trzeba jednak będzie poczekać do pierwszego kwartału 2024 roku.

ID.7 jest elektrycznym flagowym modelem Volkswagena. Mierzący prawie pięć metrów długości model wyróżnia się udoskonaloną, zorientowaną na klienta koncepcją obsługi i wysoką jakością wykonania. Volkswagen ID.7 wyróżniać się będzie bogatym wyposażeniem seryjnym. W każdej wersji znajdziemy: automatyczną klimatyzację, wyświetlacz head-up z rozszerzoną rzeczywistością, systemy Side Assist, Light Assist i Rear Traffic Alert i podgrzewane przednie fotele.

Volkswagen ID.7

Do wyboru trzy wersje wyposażeniowe

Flagowy model rodziny ID. będzie dostępny w trzech odmianach – Pro, Pro S i GTX. Pierwsza z nich będzie wyposażona w akumulator o pojemności netto 77 kWh, co zapewni zasięg do 621 km (wg WLTP). Wersje Pro S i GTX będą dysponować większym akumulatorem, o pojemności netto 86 kWh. ID.7 Pro S będzie mógł pokonać na jednym ładowaniu do 700 km (prognozowany zasięg wg WLTP). Ładowanie na stacjach o dużej mocy nie zajmie zbyt wiele czasu, bo ID.7 można ładować prądem o mocy do 170 kW.

Bogate wyposażenie seryjne

W standardowym wyposażeniu odmiany Pro znajdą się m.in. reflektory LED, dwustrefowa, automatyczna klimatyzacja, wyświetlacz head-up z rozszerzoną rzeczywistością, cztery gniazda USB-C o mocy 45 W, system Rear Assist z kamerą cofania, podgrzewane przednie siedzenia, składane asymetrycznie oparcie tylnej kanapy, automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne, autoalarm z bezkluczykowym dostępem i uruchamianiem, aluminiowe felgi o średnicy 19 cali, czujnik deszczu, system Light Assist z automatycznymi światłami drogowymi, asystent zmiany pasa ruchu Side Assist z Rear Traffic Alert oraz funkcją ostrzegania przy wysiadaniu z samochodu, proaktywny system ochrony pasażerów i instalacja telefoniczna z funkcją ładowania indukcyjnego. Ponadto standardem wyposażenia jest również podgrzewana kierownica, trzystrefowa klimatyzacja oraz system Area View.

Volkswagen ID.7

Szeroka lista opcji

Na liście wyposażenia opcjonalnego znajdą się m.in. fotele Ergo Active i ich wersja klimatyzowana z funkcją masażu, system audio Harman Kardon, aktywne zawieszenie DCC, panoramiczny dach z możliwością przyciemnienia szyby, system Travel Assist z danymi inteligencji zbiorowej, felgi o średnicy 20 cali, system Park Assist Plus z pamięcią oraz matrycowe reflektory HD LED Matrix. Do wyboru będzie początkowo pięć kolorów lakieru: standardowy szary Moonstone Grey oraz cztery metalizowane: biały Glacier White, srebrny Scale Silver, czarny Grenadilla Black i niebieski Aquamarine Blue.

Niemal 300 tys. za bazową wersję

Ceny ID.7 zaczynają się od 284 290 zł. Tyle trzeba zapłacić za bazową odmianę Pro, z akumulatorem o pojemności 77 kWh. Nieco później dołączą do nich Pro S z akumulatorem 86 kWh (także z napędem na tylną oś) oraz GTX, która będzie dysponować napędem na cztery koła.

ID.7 będzie dostępne także w „Leasingu Jak Abonament”, wówczas miesięczna rata wyniesie 2956 zł netto przy założeniu 10% wpłaty wstępnej i umowie na 48 miesięcy, przy rocznych przebiegach 15 000 km. Auto można już zamawiać. Pierwsze ID.7 trafią do klientów w pierwszym kwartale 2024 roku.

Czytaj też:
Pierwsza jazda nowym ID.3. Volkswagen posłuchał ludu
Czytaj też:
Szybki na stracie. Wolny na zakrętach

Opracował:
Źródło: Volkswagen