ID.7 jest elektrycznym flagowym modelem Volkswagena. Mierzący prawie pięć metrów długości model wyróżnia się udoskonaloną, zorientowaną na klienta koncepcją obsługi i wysoką jakością wykonania. Volkswagen ID.7 wyróżniać się będzie bogatym wyposażeniem seryjnym. W każdej wersji znajdziemy: automatyczną klimatyzację, wyświetlacz head-up z rozszerzoną rzeczywistością, systemy Side Assist, Light Assist i Rear Traffic Alert i podgrzewane przednie fotele.
Do wyboru trzy wersje wyposażeniowe
Flagowy model rodziny ID. będzie dostępny w trzech odmianach – Pro, Pro S i GTX. Pierwsza z nich będzie wyposażona w akumulator o pojemności netto 77 kWh, co zapewni zasięg do 621 km (wg WLTP). Wersje Pro S i GTX będą dysponować większym akumulatorem, o pojemności netto 86 kWh. ID.7 Pro S będzie mógł pokonać na jednym ładowaniu do 700 km (prognozowany zasięg wg WLTP). Ładowanie na stacjach o dużej mocy nie zajmie zbyt wiele czasu, bo ID.7 można ładować prądem o mocy do 170 kW.
Bogate wyposażenie seryjne
W standardowym wyposażeniu odmiany Pro znajdą się m.in. reflektory LED, dwustrefowa, automatyczna klimatyzacja, wyświetlacz head-up z rozszerzoną rzeczywistością, cztery gniazda USB-C o mocy 45 W, system Rear Assist z kamerą cofania, podgrzewane przednie siedzenia, składane asymetrycznie oparcie tylnej kanapy, automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne, autoalarm z bezkluczykowym dostępem i uruchamianiem, aluminiowe felgi o średnicy 19 cali, czujnik deszczu, system Light Assist z automatycznymi światłami drogowymi, asystent zmiany pasa ruchu Side Assist z Rear Traffic Alert oraz funkcją ostrzegania przy wysiadaniu z samochodu, proaktywny system ochrony pasażerów i instalacja telefoniczna z funkcją ładowania indukcyjnego. Ponadto standardem wyposażenia jest również podgrzewana kierownica, trzystrefowa klimatyzacja oraz system Area View.
Szeroka lista opcji
Na liście wyposażenia opcjonalnego znajdą się m.in. fotele Ergo Active i ich wersja klimatyzowana z funkcją masażu, system audio Harman Kardon, aktywne zawieszenie DCC, panoramiczny dach z możliwością przyciemnienia szyby, system Travel Assist z danymi inteligencji zbiorowej, felgi o średnicy 20 cali, system Park Assist Plus z pamięcią oraz matrycowe reflektory HD LED Matrix. Do wyboru będzie początkowo pięć kolorów lakieru: standardowy szary Moonstone Grey oraz cztery metalizowane: biały Glacier White, srebrny Scale Silver, czarny Grenadilla Black i niebieski Aquamarine Blue.
Niemal 300 tys. za bazową wersję
Ceny ID.7 zaczynają się od 284 290 zł. Tyle trzeba zapłacić za bazową odmianę Pro, z akumulatorem o pojemności 77 kWh. Nieco później dołączą do nich Pro S z akumulatorem 86 kWh (także z napędem na tylną oś) oraz GTX, która będzie dysponować napędem na cztery koła.
ID.7 będzie dostępne także w „Leasingu Jak Abonament”, wówczas miesięczna rata wyniesie 2956 zł netto przy założeniu 10% wpłaty wstępnej i umowie na 48 miesięcy, przy rocznych przebiegach 15 000 km. Auto można już zamawiać. Pierwsze ID.7 trafią do klientów w pierwszym kwartale 2024 roku.
Czytaj też:
Pierwsza jazda nowym ID.3. Volkswagen posłuchał luduCzytaj też:
Szybki na stracie. Wolny na zakrętach