Dzięki nowemu akumulatorowi o pojemności 15,6 kWh, zasięg w trybie zeroemisyjnym wynosi 61 km w cyklu mieszanym WLTP1. DS 9 jest obecnie oferowany z czterema rodzajami silników: benzynowym PureTech 225 z automatyczną skrzynią biegów oraz trzema hybrydami benzynowo-elektrycznymi plug-in E-Tense 225, E-Tense 250 oraz E-Tense 4x4 360.
Hybryda z ogromną mocą
DS 9 E-Tense 250 ma 4-cylindrowy silnik PureTech o mocy 200 KM wspomagany przez napęd elektryczny o mocy 80 kW (110 KM). Nowy akumulator 15,6 kWh o tej samej liczbie ogniw pozwala pokonać dystans do 70 kilometrów w cyklu miejskim WLTP lub 61 kilometrów w cyklu mieszanym WLTP przy niezmienionej masie pojazdu bez obciążenia. Pokładowa ładowarka o mocy 7,4 kW zapewnia naładowanie akumulatora od 0 do 100 proc. pojemności w czasie 2 godzin i 23 minut.
Prędkość maksymalna samochodu DS 9 E-Tense 250 jest elektronicznie ograniczona do 240 km/h. Samochód może rozwinąć prędkość 135 km/h przy wykorzystaniu wyłącznie energii elektrycznej.
Sportowa Performance Line
DS 9 Performance Line + posiada wnętrze wykończone czarną Alcantarą. Nadwozie zdobią chromowane monogramy DS Performance Line, DS Wings oraz chromowana listwa bagażnika. Czarny, błyszczący wlot powietrza jest zwieńczony znakiem DS Performance Line. Również czarne 19-calowe felgi Monaco przyciągają wzrok karminowymi kołpakami w środku koła.
Ekskluzywna wersja Rivoli +
Czerpiąca inspiracje z dzielnicy Tuileries wersja DS 9 Rivoli + łączy szlachetne materiały i najwyższej klasy elementy ozdobne w formie diamentów. Oferowane są trzy odmienne inspiracje: Czarna tapicerka Noir Basalte ze skóry licowej lub inspiracja Opera z dwiema barwami skóry Nappa do wyboru i z charakterystycznymi przetłoczeniami foteli w formie bransolety zegarka w kolorze czerwieni Rubis lub czarnym.
Elegancja wystroju Opera wyróżnia się tapicerką foteli przednich, tylnych, środkowej konsoli oraz deski rozdzielczej w jej górnej części ze skóry Nappa. Najwyższej klasy środkowy podłokietnik z tyłu oraz regulowane zagłówki w stylu Lounge zapewniają wysoki komfort na tylnych miejscach w kabinie.
Czytaj też:
Producent iPhone’ów i motoryzacyjny gigant wspólnie pokonają kryzys półprzewodników