W historii motoryzacji wielu aktorów, wykonawców i zespołów muzycznych promowało sprzedaż samochodów. W szczególności lubował się w tym Volkswagen, który popularnego Golfa sprzedawał w muzycznych edycjach specjalnych, m.in.: Pink Floyd, Bon Jovi i Rolling Stones. Na podobne rozwiązanie zdecydował się polski importer Abartha (grupa Stellantis), który postanowił, że ambasadorem jego elektrycznego modelu będzie Michał Szpak.
Zwraca na siebie uwagę
Świetny głos to za mało by zaistnieć w show-biznesie. Trzeba mieć charyzmę, styl i najlepiej intrygować. Takim artystą bez wątpienia jest Michał Szpak. Muzyk zadebiutował, zdobywając drugie miejsce w programie X-Factor (2011), jest laureatem nagrody SuperPremiery, na 52. Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, otrzymał także nagrodę w kategorii SuperArtysta oraz Grand Prix Złote Opole 2016 na 53. KFPP i statuetki Bursztynowego Słowika na Top of the Top Sopot Festival 2022. Reprezentował Polskę z utworem „Color of Your Life” w Konkursie Piosenki Eurowizji 2016.
Kontrowersyjny muzyk wpisuje się w zadziorny styl marki
Jak twierdzi Stellantis, odważny i bezkompromisowy styl wokalisty będzie teraz podkreślany przez jego samochód – zadziornego Abartha 500e Cabrio. Samochód Szpaka ma przyciągający lakier Zielonym Acid i pochodzi z limitowanej, premierowej serii Scorpionissima. To ekskluzywna, bogato wyposażona odmiana, powstanie w zaledwie 1949 egzemplarzy. Liczba ta to hołd dla marki, która powstała właśnie w tym roku. Limitowany model dostępny będzie w wersji hatchback i cabrio w kolorach Zielonym Acid oraz Niebieskim Poison. Samochód wyposażony jest w 18-calowe koła z aluminiowymi felgami, z diamentowym szlifem w kolorze szarym titanium, a także posiada agresywny design, przeszkolony dach i tylne przyciemniane szyby. Nowy model oferuje również sportowe, stalowe nakładki na pedały i listwy z wygrawerowanym logo, nową ramkę deski rozdzielczej w kolorze szarym titanium oraz stalowe nakładki ochronne na progi drzwi z napisem Abarth. Na uwagę zasługuje także nowy, sportowy design foteli ozdobionych skorpionem wytłoczonym na alcantarze. Nowe fotele mają sportowy wygląd i zintegrowane zagłówki foteli z wygrawerowanym laserowo logo Skorpiona w kolorze Zielonym Acid.
Szpak ma fart. Tylko 10 sztuk w Polsce
Nowy Abarth 500e to pierwszy elektryczny samochód spod znaku Skorpiona. Ma odważny styl, zapewnia niezwykłe wrażenia z jazdy oraz dużą dawkę dobrej zabawy, łącząc osiągi, elektryczną moc i nowe, potężne brzmienie silnika. W Polsce dostępnych będzie jedynie 10 egzemplarzy serii specjalnej Scorpionissima.
Czytaj też:
Włoski „maluch”, jakiego jeszcze nie było. Pierwszy elektryk Abartha, który „ryczy”Czytaj też:
Ranking awaryjności ADAC. Dwa modele Suzuki w czołówce