Dzięki aplikacji umówisz się w warsztacie. Z góry znasz koszt naprawy

Dzięki aplikacji umówisz się w warsztacie. Z góry znasz koszt naprawy

Umawianie wizyty serwisowej online
Umawianie wizyty serwisowej online Źródło:Toyota
Teraz z dowolnego miejsca na świecie dokonasz rezerwacji wizyty w serwisie, poznasz szczegółową listę czynności obsługowych, szacunkowy koszt wizyty w serwisie, a także czas trwania przeglądu. Kolejna innowacyjne rozwiązanie ułatwi życie kierowcom.

Toyota wprowadziła dla klientów nowe rozwiązanie. Online Service Booking pozwala w szybki i łatwy sposób umówić się na przegląd lub inną usługę serwisową w autoryzowanej stacji. Rezerwacji można dokonać przez stronę producenta lub za pośrednictwem aplikacji MyT.

Klient sam wybierze dzień i godzinę usługi

Jak informuje Toyota, usługa działa szybko i nie wymaga zakładania specjalnego konta. Wystarczy podać podstawowe dane kontaktowe oraz podstawowe informacje dotyczące auta, w tym numer rejestracyjny i przebieg. Następnie należy wybrać serwis, z którego usług chcemy skorzystać, a także dzień i godzinę. System rozpozna samochód i zasugeruje zakres prac. Klient może też np. rozszerzyć zakres przeglądu do wariantu Relax, a także wymienić koła lub opony i zlecić ich przechowywanie na kolejny sezon.

QUIZ:
Weekendowy QUIZ. Sprawdź, czy nadajesz się na mechanika?

Intuicyjna obsługa

Korzystając z aplikacji MyT, klient zna szczegółową listę czynności serwisowych, szacunkowy koszt wizyty w serwisie, a także czas trwania przeglądu. Dzięki dostępowi do wolnych terminów w kalendarzach serwisowych dilerów szybko wybierze najdogodniejszą datę i godzinę wizyty. Rezerwację potwierdza, klikając w link dostarczony wraz SMS-em lub e-mailem ze szczegółami wybranych usług. Toyota Online Service Booking wyśle też przypomnienie o zarezerwowanej wizycie w serwisie.

„Dzięki usłudze Toyota Online Service Booking wizytę zaplanują szybko, a także otrzymają komplet informacji. Będą mieć też pewność, że zlecona usługa zostanie wykonana zgodnie z zaleceniami producenta i z wykorzystaniem wyłącznie oryginalnych części Toyoty” – mówi Maciej Ostrowski z działu Customer Service Development w Toyota Central Europe.

To już kolejna usługa online

Toyota Online Service Booking to kolejna innowacyjna usługa, która ułatwia korzystanie z autoryzowanego serwisu marki. Od 2022 roku działa Toyota Video Service Advisor, dzięki któremu klient może przez aplikację na telefon czuwać nad przebiegiem serwisu swojego samochodu w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca.

Czytaj też:
Samochód z LPG. Wiemy, po jakim czasie zwróci się instalacja
Czytaj też:
Wymiana filtra kabinowego. Jak to zrobić samemu?

Źródło: Toyota