Isuzu D-Max to jeden z najtańszych pikapów w Polsce. Obecnie w salonach dostępny jest modela 3. generacji, który zadebiutował w salonach w 2020 roku. Cena D-Maxa zaczyna się od 110 950 zł (netto). Tyle trzeba zapłacić za wariant z pojedynczą kabiną wyposażony w 1,9-litrowego turbodiesla o mocy 163 KM z napędem na tylną oś (dopłata za 4x4 – 12 000 zł). Auto dostępne jest także w wersji z wydłużoną (od 127 950 zł) oraz podwójną kabiną (od 138 950 zł).
Do japońskiego pikapa możemy zamówić kilka zabudów skrzyni, m.in. hard top, roletę, nadbudowę aluminiową oraz liczne akcesoria m.in. natryskową powłokę skrzyni, gumową matę czy wykładzinę nadburtową. W D-Maxie dostępne są także za dopłatą: bagażnik dachowy i zwieszenie pneumatyczne.
Zabudowa specjalistyczna
Ostatnio importer wprowadził do sprzedaży wersję EC ze specjalistyczną zabudową kontenerową wykonaną przez firmę Steeler (46 400 zł netto). Przygotowana według indywidualnego zapotrzebowania klienta, może być wykorzystywana w takich branżach jak: policja, straż pożarna, pogotowie energetyczne, budownictwo oraz w wielu innych pokrewnych dziedzinach zawodowych.
Specyfikacja zabudowy kontenerowej:
- wykonana z aluminium
- lakierowana farbą proszkową pod kolor nadwozia samochodu
- konstrukcja jest lekka, mocna, trwała, odporna na warunki atmosferyczne
- materiał odporny na rdzę
- zabudowa może być wyposażona w szeroką gamę szafek (półki, przesuwne szuflady)
- wysokiej jakości dwie boczne zwijane rolety
- siłowniki gazowe przy klapie uchylnej
- zamki wykonane ze stali nierdzewnej
- oświetlenie wewnętrzne LED (z możliwością montażu oświetlenia zewnętrznego)
- możliwość zamontowania bagażnika dachowego (ładowność do 120 kg).
Czytaj też:
Nowy odcinkowy pomiar prędkości na A4. Wiemy, gdzie i kiedy zacznie działaćCzytaj też:
Pierwsza jazda nowym ID.3. Volkswagen posłuchał ludu