Nie zachwyca brzmieniem, za to jak jeździ i wygląda. Na pewno spodoba się kobietom

Nie zachwyca brzmieniem, za to jak jeździ i wygląda. Na pewno spodoba się kobietom

Opel Corsa Electric w rajdowym wydaniu
Opel Corsa Electric w rajdowym wydaniuŹródło:Opel
Nie tylko faceci emocjonują się motorsportem. W pucharze ADAC Opel Electric Rally Cup, o zwycięstwo walczą aż trzy drużyny kobiece. Dla podkreślenia tego faktu Opel postanowił udostępnić Corsę Rally Electric berlińskiej artystce, by przeniosła sztukę do elektrycznego samochodu rajdowego.

Elisy Klinkenberg to znana berlińska artystka, autorka i twórczyni. Do 2011 roku była zawodową sportsmenką, a teraz łączy obie te pasje w swoich obrazach. Opel powierzył jej rajdową Corsę, by stworzyła mobilne dzieło sztuki.

Opel Corsa Electric w rajdowym wydaniu

„Spodobał mi się pomysł przeniesienia mojej sztuki do samochodu i przekształcenia go w płótno z jasnym przesłaniem. Corsa Rally Electric to samochód prowadzony w rajdach przez kobiety, który udowadnia, że razem możemy wiele osiągnąć! Artystyczny przekaz tego stwierdzenia w samochodzie był ekscytującym wyzwaniem” – wyjaśnia Elisy Klinkenberg.

Opel Corsa Electric w rajdowym wydaniu

Wyraz kobiecej siły

Niekonwencjonalny „Art Car” w kolorze zielonym, białym, różowym i czerwonym jest wyjątkowy. Napisane białymi literami na czarnym dachu słowo „E[M]POWER!” symbolizuje nie tylko moc elektryczności, która napędza samochody startujące w Pucharze, ale także siłę kobiecych zespołów. Dla dodatkowego podkreślenia artystka zamieściła na boku samochodu przekonujący przekaz: „Jeździmy po swojemu. Jesteśmy liderkami. Jeździmy pewnie. Jeździmy z wiatrem w plecy. Ponieważ jest nas wiele i jesteśmy głośne. Nadszedł czas na FEMALE DRIVE”.

Opel Corsa Electric w rajdowym wydaniu

Opel kieruje wyraźne przesłanie

Opel Electric Rally Cup to doskonały przykład, jak można z powodzeniem połączyć pracę z młodymi talentami i sportem motorowym w celu zapewnienia bardziej zrównoważonego rozwoju. Klinkenberg wraz z marką Opel pokazuje, że sporty motorowe, sztuka, równość i styl życia pasują do siebie, i że to połączenie może inspirować przede wszystkim nowe, młode grupy kobiet. Ponadto Corsa Rally Electric „Art Car” jest początkiem zakrojonej na szeroką skalę kampanii prowadzonej w mediach społecznościowych.

Czytaj też:
Woził ludzi do pracy, a na torze potrafił pokazać pazurki. Niemiecki bestseller ma już 30 lat
Czytaj też:
Choć ma 93 lata, nadal nie odpuszcza. Teraz w hołdzie zbudowano mu rajdówkę