Popularny model klasy średniej niedługo czekał na facelifting. W odświeżonym wydaniu różni się od poprzednika szczegółami, ale istotnymi. Uwagę zwracają zwłaszcza ekstremalnie wąskie przednie światła LED. Każdy z dwóch nowych adaptacyjnych reflektorów pikselowych IntelliLux składa się z 84 diodowych segmentów. Reflektory reagują szybciej, z większą precyzją, poprawiają widoczność bez oślepiania kierowców pojazdów poprzedzających lub nadjeżdżających z przeciwka.
Galeria:
Opel Insignia
Insignia, jak dotąd, będzie dostępna jako limuzyna Grand Sport oraz kombi Sports Tourer. Auto po raz pierwszy zostało wyposażone w cyfrową kamerę cofania. Jest ona połączona z radarowymi czujnikami wykrywającymi ruch poprzeczny za samochodem i pojazdy zbliżające się do niego z boku. W aucie pozostaje alarm przedkolizyjny z systemem automatycznego hamowania awaryjnego i funkcją wykrywania pieszych oraz wyświetlacz projekcyjny (head-up). Na liście opcji jest teraz system e-Call oraz bezprzewodowa ładowarka indukcyjna do smartfonów w środkowej konsoli.
Nowy Opel Insignia dostał nowe silniki benzynowe i wysokoprężne. Szczegóły zostaną ujawnione w momencie premiery. Jak dotąd fabrykę Rüsselsheim, gdzie postaje Insignia, opuściło prawie 1,2 miliona egzemplarzy auta obu generacji.
Czytaj też:
Jest finałowa siódemka Samochodu Roku 2020 (COTY)Czytaj też:
Motoryzacyjna lista przebojów. Octavia zdetronizowana