Porsche i Google poszerzają swoją współpracę, z misją umożliwienia jeszcze głębszej integracji usług Google w sportowych modelach Porsche. Nowe usługi będą dotyczyły obszarów nawigacji, mowy i ekosystemu aplikacji.
W PCM szerszy pakiet usług Google
Integracja ekosystemu Google obejmie Mapy Google, Asystenta Google oraz szeroką gamę aplikacji dostępnych w sklepie Google Play. Klienci Porsche nadal będą mieli do dyspozycji znajomy interfejs użytkownika systemu Porsche Communication Management (PCM), włącznie z dostępem do aktualizacji online.
„Oparty na Androidzie system informacyjno-rozrywkowy sprawi, że kierowcy będą mieli dostęp do najnowszych technologii oraz usług Google w połączeniu z najlepszym designem i walorami marki Porsche” – powiedział Hiroshi Lockheimer, wiceprezes Google ds. platform i ekosystemów.
Partnerstwo Porsche i Google na długie lata
W przyszłości istotne dla klientów ekosystemy od różnych dostawców zostaną bezpośrednio zintegrowane z samochodem za pośrednictwem standardowych interfejsów i platform. W ten sposób PCM stanie się integralną częścią cyfrowego ekosystemu klientów Porsche na całym świecie. Włączenie oferty Google będzie stanowić dla Porsche kolejny krok na tej ścieżce.
Pierwsze samochody wyposażone w nowe rozwiązania od Google'a trafią do produkcji w połowie bieżącej dekady.
Czytaj też:
93-letni Sobiesław Zasada w specjalnym Porsche 911 wygrywa Rajd ŻubrówCzytaj też:
Są drogie, szybkie i marzy o nich wielu kierowców. Mimo kryzysu ich sprzedaż wyraźnie rośnie