Ford Polska proponuje sześć konfiguracji modelu. Standardem jest wersja GT z silnikiem 5.0 V8 o mocy 446 KM i maksymalnym momentem obrotowym 540 Nm przy 5100 obr./min. Jest ona dostępna zarówno z 6-biegową, manualną skrzynią biegów, jak i skrzynią automatyczną o 10 przełożeniach. Samochód w tej wersji jest dostępny w dwóch rodzajach nadwozia: Fastback oraz Convertible.
Każda dostępna w Polsce wersja wyposażona jest w automatyczną, dwustrefową klimatyzację, podgrzewaną kierownicę, sportowe przednie fotele, projekcyjne reflektory LED, adaptacyjny tempomat, tylne czujniki parkowania i kamerę cofania.
Wyposażenie każdej wersji
Dla obu dostępnych w Polsce wersji standardem w układzie hamulcowym są przednie tarcze wentylowane z lakierowanymi zaciskami 6-tłoczkowymi Brembo oraz tylne tarcze wentylowane z zaciskami 4-tłoczkowymi oraz elektryczny hamulec postojowy z funkcją Drift oraz Auto Hold. Standardem jest też Line lock – system elektronicznej blokady przednich hamulców (niezależnie od tylnych) oraz Launch control. Do wyboru jest sześć trybów jazdy: Normal, Sport, Slippery, Track, Drag Strip oraz Custom.
Ten pakiet jest standardowy
Dostępny na amerykańskim rynku jako opcja pakiet Performance w Europie należy do wyposażenia standardowego obydwu wersji Mustanga. Zawiera on między innymi przednie zawieszenie ze wzmocnionymi sprężynami i rozpórką kielichów amortyzatorów, tylne zawieszenie ze wzmocnionym stabilizatorem przechyłów nadwozia czy aktywny układ wydechowy z możliwością wyboru trybu pracy.
W zakresie bezpieczeństwa na pokładzie znajdują się m.in. system rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości, inteligentny ogranicznik prędkości, system monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach z funkcją zapobiegania kolizji z pojazdem w martwym polu widzenia, funkcja ostrzegania o pojazdach nadjeżdżających z prawej lub lewej strony, podczas manewru wyjazdu tyłem z miejsca parkingowego czy działający w oparciu o informacje z kamery przedniej i radaru system wspomagający kierowcę w unikaniu lub zmniejszaniu skutków kolizji z poprzedzającymi pojazdami, pieszymi lub rowerzystami.
Cena Mustanga GT Fastback rozpoczyna się od 303 500 zł brutto, a Convertible od 323 500 zł.
Czytaj też:
Ma silnik V6, uciągnie 3,5 t i nie wstyd nim podjechać pod operę. Jest także dzielny w terenieCzytaj też:
Fabryczny tuning Forda Rangera Raptora. Jakie sterydy dostała terenówka?Czytaj też:
Nowy Land Cruiser doceniony, tym razem za design
Nowy Ford Mustang