-
Jest 7-miejscowy, pali 5 l/100 km i ma pachnącą skórę. Jeździliśmy nowym Renault EspaceAktualnościNoweJanusz BorkowskiGaleria
-
Ile kosztuje najtańsza Dacia Duster? Sprawdzamy, co oferuje bazowa wersjaPoradyAktualnościNoweJanusz Borkowski
-
Jest oszczędny, dobrze wykonany i świetnie jeździ. Ma hybrydowy napęd, ale nie pochodzi z JaponiiAktualnościNoweJanusz BorkowskiGaleria
-
Jeździliśmy nowymi „piątkami” BMW. Elektrykiem i dieslem: są jak dwa różne autaAktualnościNoweMarcin KlimkowskiGaleria
-
Volkswagen Touareg po liftingu. Który napęd warto wybrać?AktualnościNowePoradyJanusz BorkowskiGaleria
-
Jeździ na gazie i wygląda jak SUV. Przejechanie nim 100 km kosztuje zaledwie 29 złAktualnościNowePoradyJanusz BorkowskiGaleria
-
Test Jeepa Avengera. Czy auto z Tychów ma cokolwiek wspólnego z prawdziwym Jeepem?AktualnościNoweFinanseJanusz BorkowskiGaleria
-
Ma 292 KM i osiąga „setkę” w 6,6 s. Test Mercedesa EQE SUV 350 4MaticAktualnościNoweJanusz BorkowskiWideoGaleria
-
Ma nietypowy silnik, napęd 4x4 i jest niezwykle bezpieczny. Bez obaw zjedziesz nim z asfaltuAktualnościNoweJanusz BorkowskiGaleria
-
Szkolenie z jazdy w terenie. Wiemy, gdzie możesz się nauczyć offroaduAktualnościPorady
-
Najtańszy nowy 7-miejscowy samochód. W sam raz dla rodzin lub na taksówkęAktualnościNoweJanusz BorkowskiGaleria
-
500-konnym Audi jechał 203 km/h. Czy wiesz, ile wynosi droga hamowania z tej prędkości?RynekAktualnościJanusz Borkowski
-
Świetnie jeździ, dobrze przyspiesza i rozsądnie spala. Jest zupełnie inny niż poprzednikAktualnościNoweRynekJanusz BorkowskiGaleria
-
Ile kosztuje teraz najtańsze nowe auto? Sprawdzamy, jaki ma silnik i wyposażenieAktualnościRankingiNoweFinanseJanusz Borkowski
-
Jak testuje się samochody, zanim trafią do seryjnej produkcji? Wiemy, jak to robi SkodaAktualnościNoweJanusz Borkowski
-
Ma 280 KM, trzy silniki i „robi setkę” w 6,2 s. Topowa wersja wcale nie okazała się najlepszaAktualnościNoweJanusz BorkowskiGaleria
-
Audi uruchomiło nowe centrum bezpieczeństwa. I teraz jedno po drugim rozbija autaAktualnościRynek
-
Wygląda oryginalnie i świetnie się prowadzi. Najbardziej jednak zaskakuje funkcjonalnościąAktualnościNoweJanusz BorkowskiGaleria
-
Inżynierowie dopieszczają skrzynię i zawieszenie. Nowa Panamera zadebiutuje jeszcze tej jesieniAktualnościNowe
-
Ma twardy „zawias”, wolnossący silnik i napęd na tylną oś. To niestety wymierający gatunekAktualnościNoweJanusz BorkowskiGaleria
-
Kombi, które potrafi namieszać w terenie. Premiera nowego Mercedesa E All-TerrainNoweAktualnościGaleria